Dukan in de praktijk

Natuurlijk, de zomer komt eraan dus de kilo’s moeten eraf. De afgelopen weken onbewust al bezig geweest met lijnen, want ik wordt zwaarder in plaats van lichter. Het lijkt wel of alles in mijn lijf tegenspartelt bij het idee dat voedsel, of beter, geen voedsel, centraal komt te staan.
Maar nu heb ik ineens geen argument en meer. Mijn vriendin valt meer dan een kilo per week af EN ZE HEEFT GEEN honger. Dat wil ik ook. Ik krijg het boek cadeau en ga aan de slag. Gelukkig hoef ik het niet uit te hebben voor ik begin. Het uit het Frans vertaalde boek staat vol met onzinnige tips. Douche met water van 25 graden. Weet je hoe koud dat is?

En nu een dag geleefd op bijna alleen maar eiwit. Gespijbeld met het gebakken eitje met geitenkaas (mag niet, te vet). En daarom natuurlijk geen grammetje lichter dan gister.

20130522-115203.jpg

2 gedachtes over “Dukan in de praktijk

Reageer!

