Dieet, vierde dag

Image

Full house tijdens happy hour….

Het is vandaag vrijdag. Op zich niets bijzonders. Eiwitten zitten in de lekkerste voedingsmiddelen verpakt. Het is dus niet moeilijk om te di-eten.

Maar het is wel vrijdag. Vanmiddag komt er een zoon thuis. Lekker wijntje bij het eten?Ga ik wel of niet zwichten? Zoonlief drinkt water en man bier. Maar ik had me zo op één glaasje verheugd. Dus ja, ik zwicht en drink precies één glad wijn. Het smaakt des te lekkerder!

En de rest van de avond weer heel veel water. Had ik jullie al verteld dat Dukan aanbeveeld om minimaal anderhalve liter water te drinken? En hij vindt het niet erg als je dat in thee, koffie of zelfs light dranken verstopt. De beloning voor al deze standvastigheid is een 1,5 kilo lichter dan bij de start. Kijk, daar heb je wat aan! We gaan nog even door.

Reageer!

