Gebakken aardappeltjes

Heerlijke manier om aardappels te eten: bakken in de (olijf)olie. Vandaag met witlofsalade en tartaar. Maar voor mij dus zonder aardappeltjes. Geen probleem, want ik word beloond! Maar ik vraag me wel af hoe je dit doet als je regelmatig met anderen eet. Het commentaar lijkt me vreselijk. ‘Jij pikt alle lekkere dingen uit de schaal’. Ook de veel betekenende blikken als je alles zonder vette randjes en sausjes wilt hebben, vermijd ik het liefst. Is het misschien daarom dat het zo moeilijk vol te houden is om te lijnen? Omdat de meeste mensen ‘echt’ alles kunnen eten of dat het hun gewoon niets interesseert?
Ik wil graag weten hoe je dat nu doet. Lijnen zo der te blozen.

20130605-184113.jpg

Reageer!

