Dipje midden in de week

Zomaar een dipje in de motivatie. Blijkbaar had ik toch wel heel erge trek in die gebakken aardappeltjes gisteren. En de pizza van het weekend ijlde een beetje na. Maandag was ik twee en een halve kilo lichter dan twee weken geleden. Dinsdag was het nog maar anderhalf kilo. Dus niet meer doen, pizza eten in Luxemburg. Gelukkig kom ik daar niet zo vaak, dus het is makkelijk om me aan die regel te houden.

Maar die aardappeltjes lagen wel erg zonnig naast het tartaartje te glimmen (van het vet). De hele avond hongerig gebaald ban het lijnen. Vandaag zalm met asperges zonder spaghetti. Dat is een stuk makkelijker.

En vanmorgen was de weegschaal ook weer wat vriendelijker. Wie weet kan ik vrijdagsmiddags wel weer een piepklein glaasje Rosé nuttigen… Dat past bij deze zonnige dagen!

20130606-210335.jpg

Reageer!

