Baaldag

Het moest er een keer van komen. Drie weken vreselijk mijn best gedaan. Ja, zo voelt het echt, ook al zondig ik af en toe. Maar zondag was het volstrekt onmogelijk om naar Dukan te luisteren. Misschien moet ik maar geen brood meer bakken. Zo lekker. Een sneetje. Maar daar moet dan wel echte boter op en kaas. Dukan heeft dat allemaal in de ban in fase 2. Pas als je op je streefgewicht bent, mag je af-en-toe iets van deze producten hebben. En dat heb ik nog niet helemaal bereikt.

En natuurlijk wordt dit tomeloze gedrag (het ging echt pas mis om een uur of negen, wijntje, kaasje…) direct beloond met een stijging in plaats van een daling van mijn gewicht. Het gaat nog wel even duren voor ik dat streefgewicht ga halen op deze manier….. Gelukkig voelt alles wel veel lichter met deze zomerse temperaturen.

20130611-000042.jpg

Reageer!

