Dieetcoach

Misschien een beetje dom, maar ik heb de site van Dukan niet bekeken voor ik startte met het dieet. Ik heb toch het boek!

En het is inderdaad dom, want Pierre Dukan helpt je! Hij adviseert je over je ideale gewicht en hoe je afvalcurve zou moeten verlopen. Gratis en voor niets krijg ik elke dag advies en peptalk. Als ik dat wil.

Het leuke is dat Pierre precies uitrekent hoe lang ik erover doe om mijn juiste gewicht te bereiken. Overigens is dat ‘juiste’ gewicht 5 kg meer dan het door mij gekozen ideale gewicht. Maar goed. Je kunt blijkbaar ook in een dieet niet alles krijgen wat je wilt. Pierre heeft me voorspeld dat ik voor mijn verjaardag op mijn juiste gewicht ben. Over ruim twee maanden. En ongeveer 1 januari 2014 ben ik klaar. Ja, zolang loopt de stabilisatiefase door. Ik schrok er zelf ook van. Maar dan heb en houd ik wel mijn juiste gewicht.

Ik geloof toch dat deze wetenschap me niet helemaal de juiste motivatie geeft om vol te houden. Gelukkig doet de weegschaal dat wel. Een kilo per week afvallen, terwijl je heel veel lekkere dingen eet, is heel goed vol te houden.

Speciaal voor mensen die op zoek zijn naar hun juiste gewicht heb ik een linkje naar Pierre. Hij weet alles!
http://www.dukandieet.com/

20130617-075810.jpg

2 gedachtes over “Dieetcoach

  1. Het Dukan dieet is een heel erg goed dieet Dokter Pierre Dukan heeft ruim 20 jaar onderzoek gedaan naar een goede manier voor mensen om blijvend af te vallen en succes heeft dit dieet zeker want er zijn inmiddels al miljoenen mensen die blijvend zijn afgevallen met het Dukan dieet

    1. Natuurlijk is het een goed dieet. Dat kan ik alleen maar beamen, ook ik ben er mee afgevallen. Maar net als alle diëten is het niet makkelijk om het precies te volgen. En dat beschrijf ik in mijn blog.

Reageer!

