Bewegen moet, ook als het regent

Het wil deze dagen maar niet lukken. Elke avond ben ik iets lichter dan de dag ervoor. En dan heb ik het over een paar ons, niet enkele grammen. Fijne weegschaal! Helaas heb ik elke ochtend weer hetzelfde gewicht als de ochtend ervoor en dat al vier dagen achter elkaar. Vanmorgen was ik zelfs zwaarder. Wat eet ik verkeerd? Dat is het eerste wat ik denk. Zelfgemaakte hamburgers van tartaar gemaakt. Volgens Pierre Dukan natuurlijk te vet. Of te zout. Geen idee, maar ik hoop het laatste. Want dan houd ik vooral extra vocht vast. Dat is er zo weer af!

Pierre raadt aan om extra te bewegen als het een paar dagen niet lukt om af te vallen. Goed plan, lekker rennen, dat doe ik graag. Vandaag wel in de regen. Er is geen plekje waar ik kan schuilen. Als ik thuis kom, is alles nat. Maar waarom zou dat erg zijn? Het eerste wat ik doe, is lekker even douchen!

20130619-110359.jpg

20130619-144849.jpg

Reageer!

