Stilstand

Stilstand is achteruitgang. Gelukkig is het zo erg nog niet. Maar ik ben wel al de zesde dag op rij geen gram lichter. Eigenlijk is het niet zo heel vreemd. Mijn lichaam vecht terug! Het is meer dan 15 jaar geleden dat ik dit gewicht had. Misschien wel langer. Bij mijn vorige lijnacties (twee) ben ik op bij dit gewicht gestopt. Meer lukte niet.

Met Pierre Dukan gaat dat niet gebeuren. Hij voorspelt dat er wel vaker zo’n ‘dip’ in de weg maar het juiste gewicht is. Blijkbaar moet ik er nog een schepje boven op gooien.

Gisteren na de aardbeien bij het ontbijt alleen eiwit. Alleen jammer dat ik ’s avonds toch een glaasje wijn ( oké twee) mee heb gedronken bij de Buurvrouwen. En kaas heb gegeten. Maar geen ballen.

Heel dom natuurlijk, want zo kom ik nooit door deze magische grens heen. Terwijl ik alle hoop heb dat het wel gaat lukken. Tenslotte woog ik de eerste helft van mijn leven minder dan 55 kg. De tweede helft hebben we het niet over. De derde wordt het 60. Hoop ik. Nog twee en een halve maand te gaan. Tenminste, als de weegschaal morgen weer meedoet!

Inmiddels wel de perfecte plek voor een fotoshoot gevonden als ik op mijn juiste gewicht ben. Bij ’t Wilgje in Buren.

Hier een voorproefje.

20130620-090813.jpg

Reageer!

