Plateau

Ontmoedigend bijna, al 10 dagen op hetzelfde gewicht. Tenminste ’s morgens. ’s Avonds wisselt het nogal. Tussen twee dagen kan zo maar een kilo zitten. Jammer genoeg wel steeds boven het gewicht van ’s ochtends.

Zegt dat iets over het dieet van Pierre? Niet denk ik. Het zegt iets over mij en mijn eetgedrag. Blijkbaar is het nu nodig om Pierre’s ideeën stringenter toe te passen. Zeg maar, me meer gedragen als een slank mens. Ik mag best af en toe afwijken van de richtlijnen van Pierre Dukan, alleen niet zo vaak als nu!

Vooralsnog heb ik geen spijt. Bijvoorbeeld gisteren heerlijk kreeft gegeten. Zonder het witte wijntje had het heel anders gesmaakt.

Pierre heeft mij beloofd dat ik over twee maanden op mijn juiste gewicht zal zijn. Dat kan natuurlijk alleen als ik me daarnaar gedraag. Willen jullie vanaf nu alsjeblieft niet te veel feestjes geven? Dat maakt het wel iets makkelijker….

20130623-170340.jpg

Reageer!

