Doelgericht

Het weekend is goed begonnen. Vrijdagavond achterbuur(t) barbecuen in de tuin. Woordgrapje. We zijn met zes huizen (twee rijtjes van drie, grenzend aan de achtertuinen) in onze bovenmodale stad niet echt prototype achterbuurt. Het eten was ook bovenmodaal lekker.
Gemarineerde garnalen van de buren, culturele salade van Jan Wolkers, snoekbaars uit de Korne, kippendijen van Arno, zelfgemaakte hamburgers, Franse kaasjes, vers fruit. Heerlijk overgoten met de verschillende kleuren wijn die iedereen bij zich had.

Op het laatst ook nog marshmallows met chocolade. Wat ga ik hier een spijt van krijgen… Of nee. Dat ga ik niet doen. Het was te gezellig. Ik Dukan gewoon een weekje langer. Maakt mij het uit of ik begin of eind september op mijn juiste gewicht ben? Dacht het niet! Als ik er maar kom.

Vandaag een dagje op cursus bij ‘Open Circles Acedemy’. Fulfill your potential. Een van de vele tips: kies een doel dat groter is dan jij bent. Tsja, dat is nu natuurlijk geen optie. Ik wil minder van mezelf. Maar ik wel wel graag verder dan mijn ‘juiste’ gewicht. Ik wil naar mijn ideale gewicht. En dat wordt natuurlijk eigenlijk bedoeld met groter dan jezelf. Dus dat wordt wel ergens november dit jaar, hoop ik.

20130706-134614.jpg

20130706-134624.jpg

Reageer!

