Alleen maar halfjes

Water uit een gezellig glas kan niet op tegen een glas bubbels. Maar gelukkig heb ik alleen maar halfjes gedronken. Valt mee toch? Hoeveel halfjes? Ik ben de tel kwijt geraakt…

Al kletsend allemaal dingen gegeten waarvan ik denk dat Pierre ze niet op de lijst van 100 heeft staan. Ik wist het niet zeker, dus at gewoon door. Chips van bietjes en wortel bijvoorbeeld. Chips van aardappel is zwaar verboden. Maar deze? In ieder geval veel lekkerder. En kool. Stevige groente. Met appel en rozijnen. Allemaal niet toegestaan in fase 2, denk ik. Toch lekker van genoten. De komende week ga ik het boek van Pierre nog maar eens uitpluizen op wat mag en wat niet mag. Het is toch makkelijker om me aan de regels te houden als ik ze uit mijn hoofd weet. Denk ik.

De weegschaal heeft nog niet helemaal door dat ik elke avond de beest uithang. Die halve glazen helpen wel. En de hele dag op water en zemelen ook…

Vandaag weer een kans voor een perfecte dag Dukan. Veel bezoek. Ik ga brood bakken, taart en vanavond de barbecue aan. Ik begin straks met een paar flessen water in de ijskast te zetten. Goede start.

De rosé en de witte wijn liggen er al in…

20130713-082010.jpg

Reageer!

