Kraakgeluiden onder de keukentafel

Onze Pom is een fervent volger van Dukan. Bij voorkeur elke dag eiwit. Deze ochtend hoor ik gegrom onder de nieuwe oude tafel. Blijkbaar is het nu al een veilig plekje om je met de buit te verschuilen. Het verschalkte vogeltje beweegt niet meer. Pom schiet er met zijn prooi van door als ik buk om het diertje te pakken.

Als ik even later door de gang loop, schrik ik van kraakgeluiden in de keuken. Pom is terug. Er is werkelijk niets meer over van het vogeltje.
Image

De rest van de dag slaapt onze jager. Maar vanavond zit hij klaar bij zijn nieuwe prooi. Mijn verjaardagsbloemen. Bloemen staan niet op de lijst van de 100 producten van Dukan. Maar ze worden dan ook niet opgegeten. Alleen maar onthoofd. Als Pom de kans krijgt staat er straks een vaas vol met steeltjes.
Pom op jacht

Reageer!

