Alleen op de bank

Zaterdagavond alleen thuis. Saaaaai. Alhoewel. Ik heb de afstandsbediening. De Ipad. Mijn IPhone. En niemand die zegt: ‘Wat zit je toch de hele tijd …’. Lekker rustig. Kijken naar een slow programma. En ondertussen de post bijwerken. Facebook, Twitter, Linked in, Email. Echt uitrusten.

Gisteravond hebben we het laat gemaakt. Stijn heeft geholpen met een geweldig project dat ik was aangegaan met frisse zelfoverschatting. Het meeste heb ik helemaal alleen gedaan. Op het laatst heeft een vriendinnetje me geholpen. Maar uiteindelijk moest er ook getimmerd en geboord worden. En dat lukte me niet helemaal alleen. Eh. Dat moest Stijn doen. Want het moest niet op zijn Vonk’s. Het moest echt stevig.

Helaas, het is een geheim project. Ongeveer half Buren weet ervan. Maar toch, het is geheim. Allemaal liefdewerk oud papier. Maar als het naar buiten mag, dan zal ik uitgebreid verslag doen. Nog twee weekjes.

En nu dus alleen op de bank. Lekker vroeg naar bed? Ik weet het nog niet. Tell you in the morning. Vooralsnog heb ik het druk met al die elektronica. En moet ik heel stil blijven zitten om Pom niet wakker te maken.

20130907-215329.jpg

En ja, om twaalf uur lag ik in bed. Dat is vroeg voor ons. ‘Koefnoen’ en ‘Dat is het nieuws’ hielpen wel om het vol te houden. Vandaag dus ook lekker vroeg wakker. Op zondag. Een regenachtig begin van een rustige dag. We hebben helemaal geen plannen vandaag. Iemand een idee?

Reageer!

