Waar gaan we het over hebben

Lief beestje
Lief beestje

Gisteren was ik echt een beetje van slag. Maar waarom eigenlijk? Ik dacht eerst omdat het bloggen zonder ‘cliffhanger‘ niet kan. Lijnen is mijn cliffhanger. En mijn motivatie om überhaupt te starten met het blog.

Op 22 mei schreef ik mijn eerste blog over Pierre Dukan. Daar kondigde ik aan dat ik geen enkele reden meer had om niet te gaan lijnen. Dat is inmiddels 160 dagen terug. Elke dag een blogje over niets. Of bijna niets. Als ik over dertig dagen stop met lijnen, ga ik dan ook stoppen met elke dag schrijven?

Natuurlijk stop ik niet met schrijven. Schrijven is veel te leuk. Zelfs een dag alleen maar thuis zijn levert genoeg inspiratie op om meer dan een stukje te schrijven. Gisteren bij de Wereld draait door zei Frank Westerman, de schrijver van ‘Stikvallei‘ het heel treffend: ‘schrijven begint met verwondering’. Gelukkig verwonder ik me elke dag ontelbare keren. Het leven is te leuk om het niet te doen. Elke dag opnieuw.

Reageer!

