De verleiding is groot

…om nog een even verder te verhalen over de hut van onze Burense jeugd. De Gelderlander heeft er een artikeltje aan gewijd en als de ouders willen komen de landelijke media erop af vliegen. De gemeente heeft heel slim overleg gestart met de kinderen dus de kou is uit de lucht.

De hut wordt echter wel afgebroken. Op advies van de politie. Onze beste vriend. Misschien heeft de politie wel gelijk en is de hut ietwat onveilig door zijn grootte. Maar wat zou dat? Is er dan nog maar een mogelijkheid, namelijk afbreken? Een beetje

Laat mij maar met rust, denkt Pom
Laat mij maar met rust, denkt Pom
omdenken zou de man met de pet geen kwaad doen.

Het is echter genoeg. Ik ga het ergens anders over hebben. Ik weet alleen even niet waarover. Zoveel lezers als dit weekend trek ik niet met een verhaal over mijn dieet – dat officieel per 1 december is afgelopen -, onze katten of over mijn kinderen.

Overigens ga ik met een van mijn jong volwassen zonen even mee naar het ziekenhuis om een foto van zijn voet te laten maken. Het kind is gestruikeld. Hij had niet eens een hut gebouwd.

2 gedachtes over “De verleiding is groot

Reageer!

