Ezels

Nu één jaar aan het bloggen. Met felicitaties van wordpress. Anders was ik aan deze mijlpaal zo maar voorbijgegaan.

De komende week her-blog ik mijn meest gelezen verhalen. Om mezelf te verwennen. Daar hoort ‘ezels’ natuurlijk niet bij. Blogs die veel worden gelezen bevatten een recept of zijn een recensie van een plaatselijk feestje. Met één uitzondering. Dat is ook de meest gelezen blog. Ik (her)plaats hem morgen.

Op mijn eerste blog had ik trouwens wel direct twee reacties uit onverwachte hoek. De trefwoorden ‘fun’ en ‘ezel’ vallen op bij een heel andere doelgroep dan ik op het oog heb. Zo leer je veel van bloggen. Wie wat graag leest en wat de aandacht trekt. Overigens had ik van te voren niet verwacht iets te leren van bloggen. Ik dacht gewoon wat weg te gaan (t)ikken. Schrijven in een schriftje is toch heel wat anders dan schrijven op het web. Daar ga ik het een andere keer nog weleens over hebben. Misschien. Er wordt al zoveel over geschreven. Het allerbelangrijkste is gewoon doen en genieten. Schrijven, formuleren, schaven, weggooien, opnieuw beginnen, nalezen, (glim)lachen. Als dat gebeurt mag het op het web.

 

 

Margo Vonk's Blog

Waarom heet een ezel ‘ ezel ‘ ? Waarschijnlijk omdat zijn enige functie is om een schilderij tijdens het schilderen te dragen. Goede ezels zijn duur. Als je er onverwachts een stuk of tien nodig hebt, kun je ze maar beter zelf maken.
Vijf plankjes, een lange schroef met vleugelmoer, gereedschap en een handige man (in dit geval zelfs twee), dat is alles wat je nodig hebt voor een tafel ezel.
Wat er precies op de ezel komt te staan zie je op:
Huiswerk Buren

20130217-092227.jpg

20130217-094511.jpg

20130217-094524.jpg

View original post

Een gedachte over “Ezels

Reageer!

