Winnen is het leukste

Maar een nominatie is ook leuk. Er zijn echt heel veel mensen die iets schrijven op het web. Een stuk of tachtig daarvan hebben een stukje gestuurd naar mighty musings en de blogtrommel met als doel mee te dingen naar de beste blog van 2013. Van die 80 zijn er 11 uitgekozen als misschien wel de winnaar. En, tsja, dan ben ik een van de tien en niet nummer 1. Toch ben ik super trots. Ik kan vertellen. Ik kan schrijven. Maar er zijn zoveel mensen die dat kunnen. Het is dus echt leuk als de stukjes die ik schrijf opvallen tussen die massa’s.

Nu nog even cashen. Meer lezers. Dat wil ik dan natuurlijk wel. Ik ben bang dat dat een kwestie is van lange adem. Want op de site van de mighty blog award staan nu wel 11 leuke blogs. Bekijk ze allemaal. Ze zijn zo verschillend. Zo veelzijdig. En veelal humoristisch. Allemaal de moeite waard dus.

Maar die van mij blijft speciaal. hij is tenslotte door mij geschreven. Hij blijft speciaal voor mij. Hoe kan het anders met zo’n jury rapport:

Margo Vonk’s Blog (met Hutten bouwen mag niet in Buren)
Striemende aanklacht tegen (de regelneverij van) de ambtenarij. Zonder roepen en tieren, weliswaar en mét argumenten. Het is wel eens anders. Zo’n welgemikt blogstuk kan overigens wel een en ander in beweging zetten, zo blijkt.


Banner Winnaar #mbaward13
Dit is voor de winnaar. Maar dat ben ik niet. Wel genomineerd met mijn meest gelezen verhaal.
4 gedachtes over “Winnen is het leukste

Reageer!

