Liebster Blog award

Een nominatie om trots op te zijn.  Hoop ik.
Een nominatie om trots op te zijn.
Hoop ik.

Jippie. Een prijs. Voor wat minder bekende bloggers. Zo wordt ik ooit toch eens beroemd. Het is een doorgeef prijs…
Dit zijn de voorwaarden:
• Geef 11 feiten over jezelf
• Beantwoord de 11 vragen van diegene die je nomineerde.
• Nomineer zelf 11 bloggers met 200 volgers of minder.
• Stel deze 11 bloggers 11 vragen.
• Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie
• Vermeld de persoon die jou heeft genomineerd: dat is Irene van Putten.
Hieronder elf feiten over mezelf:
1. Vrolijk
2. Koffie met heel veel melk om mee op te starten
3. Geniet van mooie zinnen
4. Kleuren. Meng ze het liefst zelf
5. Impressionisten
6. Ren omdat het moet en geniet er gelukkig wel van
7. Smaken. Meng ze het liefst zelf. Niet teveel
8. Spit en woel de grond om
9. Pluk
10. Luister, maar praat liever
11. Deel, verwen en heb lief
Hieronder beantwoord ik de vragen die Pixel Princess stelde aan mij:
1. Wat doe je ‘s morgens om je vrolijke zelf te worden? Ik neem een enorme kop Cappuccino.
2. Wat is je favoriete onderwerp om te fotograferen? De katten. En andere bewegelijke voorwerpen.
3. Wie is jouw alltime favoriete drummer en waarom? Oeps. Iets van de nits. Zo slecht in namen.
4. Waar kun jij je vreselijk druk om maken? Onrecht. Mensen die alleen maar aan zichzelf denken.
5. Hoe waardeer jij stilte? Hoog.
6. Wat is jouw grootste terugkerende uitdaging? Plan uitvoeren. Eigenlijk is het soms een wonder dat ik er een maak…
7. Hoe beëindig jij liefst je relatie? Niet. Of er gewoon niet aan beginnen.
8. Waar bestel je graag je avondmaaltijd? Bij de Prins in Buren. Of kook ik toch liever zelf?
9. Hoe verras jij graag iemand anders? Met iets lekkers.
10. Wat zou je graag aan jezelf willen veranderen? Iets minder kletsen. Dat zou rust geven.
11. Kun je tijdens een spelletje tegen je verlies? Neeeeeee.

En nu mag ik een paar mensen vragen of ze ook zo gek zijn om hieraan mee te doen. Leuk. O en hoeveel volgers ze hebben? Vast meer dan mij….
Denk erover na! Ik hoop dat jullie het doen.

Lianna Parker, Anneke schrijft,

Dit zijn de vragen die ik jullie stel:
1. Hoe wordt je wakker
2. Waar geniet je van
3. Hoeveel uur heeft een dag voor jou
4. Wat krijgt je in beweging
5. Mis je iets nu en hier
6. Mag je veel van jezelf
7. Wat vind je echt lekker
8. Waar over kun je ’s nacht wakker liggen
9. Welk schilderij heb jij het laatst gezien
10. Krijg je weleens de kriebels? Waarvan
11. Hoe maak je pompoensoep

Wil je ook? Laat maar horen. Van mij mag je!

2 gedachtes over “Liebster Blog award

Reageer!

