Nieuwsbriefje

Als je niet uitkijkt, dan schrijf je een nieuwsbrief en leest niemand hem. Waar doe je het dan voor. Ik dacht dat het zou gaat met nieuwsbrieven en met blogs. Maar het gaat niet helemaal zo. Facebook, twitter, linked in en mailchimp vinden elkaar leuk. Hoe meer er gedeeld en gevolgd kan worden, hoe meer dataverkeer, hoe leuker dat voor deze organisaties is. Meer verkeer betekent meer adverteerders en dus meer kans op inkomen.

Ik vind het ook leuk om wat meer verkeer te hebben op mijn sites. Ik schrijf om gelezen te worden. Maar ik wil niemand iets opdringen. Dus een keer iets melden, vind ik eigenlijk wel genoeg. Ik ben bang dat ik de instellingen op alle sociale netwerken nog eens moet nakijken, want de aankondiging van mijn nieuwsbiref komt nu iets vaker dan één keer voorbij.

Hier is ie nog een keer…

 

//

20140704-204414-74654805.jpg

Reageer!

