Het begin van een boek

Als je iets wilt leren, kun je dat het beste doen door het te doen. Ik wil graag een boek schrijven. Daar komt veel bij kijken. Het schrijven is geen probleem. Maar daarna. Dat heb ik nog nooit gedaan, dus dat lijkt heel ingewikkeld. Maar waarom zou het dat zijn? Als ik nu eens gewoon begin met het eerste hoofdstuk.

Ta da…. Hier is een eerste hoofdstuk van een boek van mij. Niet over schapen en herders. Dat komt nog. Maar over lijnen: Lijnen in mei

Wil je meer? Je kunt de verhalen lezen op mijn blog of het boek bij mij bestellen.

Mijn eerste boek.
Mijn eerste boek.

Mijn eerste boek

3 gedachtes over “Het begin van een boek

Reageer!

