Uit de lucht

Zo veel pijn voor alle achterblijvers. En waarvoor?

MH17 is niet meer.
MH17 is niet meer.
2 gedachtes over “Uit de lucht

  1. En daar gaat het nu juist om: waarvoor?
    A.s. vrijdag is er een gedachtenis in de Nederlandse Club in Perth, WA. Ik probeer een speech te schrijven wat me normaliteer geen moeite kost. Maar nu kan ik geen woorden vinden van troost voor de nabestaanden wiens ziel uit het lichaam gerukt is.

    1. Hoi Lianna, wat goed dat je dat doet. Ik zou het ook heel moeilijk vinden… Het is zoals je het zegt. Dit verlies doet fysiek pijn. Zo plotseling zo zinloos. We hebben het zelf bij ons schoonzusje meegemaakt.
      Ik vind vandaag troost bij het lezen van alle mensen die proberen troost te geven. Een schrijver die zijn kinderboek herkent tussen de wrakstukken schreef een column: http://www.dichtbij.nl/alphen/regionaal-nieuws/artikel/3625904/column-stil.aspx
      Succes met schrijven. Deel je de tekst?

Reageer!

