Marketing tip

‘Het is echt een dingetje.’ Duidelijk niet mijn woorden. Het geeft wel precies weer wat ik voel als ik aan marketing denk en mijn boek wil promoten. Ik kan het echt heel goed. Iemand, iets, wat dan ook de hemel in prijzen en zorgen dat mensen er van gaan houden of het willen hebben. Als het over mezelf gaat of iets dat ik zelf heb gemaakt dan gaat het echter ineens heel anders. Ik ben super trots op het boek. Op de verhalen en de foto’s. Ik wil het aan iedereen laten zien en ervan laten genieten. Maar ‘verkopen’. Nee, dat boek verkoopt zich zelf. Hoop ik.

Gelukkig is het inderdaad zo dat de meeste mensen enorm genieten van de verhalen en de foto’s van het boek. Ze lezen mee en ze geven ons complimentjes. Maar zo verkoop je natuurlijk geen boek. Daar is meer voor nodig. Mensen aanschrijven en er achterna bellen. Persberichten schrijven en verspreiden. En er achterna bellen. Gewoon je boek verkopen via alle mogelijke kanalen. Echt een leuke klus. Ik doe het graag. Voor jou. Maar voor mijn eigen boek?

Ik geloof dat het tijd wordt om weer eens enorm aan de slag te gaan met de lessen die ik ooit leerde tijdens de NLP-training. Al de beren die ik op de weg zie, doen niets. Ze zijn slechts op zoek naar een danspartner. En dat ben ik! Dansend op weg naar om mijn boek in de markt te zetten.

En dat boek, dat verkoopt ondertussen zich zelf. Kijk maar eens hoe mooi het wordt!

Wil je op de hoogte gehouden worden? Schrijf je dan in op onze Facebook-pagina of abonneer je op de nieuwsbrief. Je kunt het boek nu bestellen. Dan krijg je € 5,00 korting op de verkoopprijs (van € 29,50).

Bestel (en koop) het boek
nu en krijg €5,00 korting.

Reageer!

