Puzzelen

aalsdijk

Nieuw begin

Best ingewikkeld, een nieuwe computer installeren. Ik klaag niet. Natuurlijk niet. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe laptop met snelle verbindingen en nieuwe programma’s. Maar ik ben wel even alles kwijt. Hoe log ik ook al weer in op mijn blog? Op de oude gaat dat allemaal automatisch. Op de nieuwe moet ik op zoek. Hoe vind ik de site.
Welke gebruikersnamen en wachtwoorden horen er bij? Gelukkig heb ik alles bewaard. Maar waar… Uiteindelijk is het gelukt. Anders had ik dit niet kunnen publicere. Binnen een dag heb ik de meest essentiele processen weer lopen. Maar hoe ik ” op de e zet…. daar en ik nog niet achter.

Stilstaan

Op deze laatste dagen van het jaar wil ik oliebollen bakken, wandelen en kletsen met vrienden, niet dom op het scherm staren. Even stil staan bij wat was en plannaken voor volgend jaar. Dus als jullie me nodig hebben of iets willen vragen? Wacht maar een tot volgend jaar. Nog een paar dagen.

Heel veel geluk in 2016.

Liefs, Margo

 

5 gedachtes over “Puzzelen

  1. Dag Margo,

    Tja soms moet je gewoon door bikkelen om te komen waar je wilt zijn.

    Dus: geduld!!

    En genieten van wat allemaal goed gaat!

    Ik wens je een goede en leuke overgang van het oude naar het nieuwe jaar!!

    Hartelijke groet Elly

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

Reageer!

