Dagje extra

Wat een luxe, het is een schrikkeljaar,

dat betekent een hele dag cadeau.

Schaduw-selfie in de zon.

 Wat ga jij doen met deze dag? Ik ben heel benieuwd of jij er iets bijzonders van maakt..

loesje

Werken is geen straf

Vandaag ben ik aan het werk. Door een merkwaardig toeval werk ik vandaag thuis. Dat betekent drie uur (ja echt) drie uur minder reistijd. Het voelt als een enorm cadeau.

Op deze mooie, zonnige, cadeau-dag ben ik gewoon aan het werk. Ik geniet van mijn werk. Vandaag lees ik een aantal rapporten en zoek naar aanknopingspunten om ons werk te verbeteren. En daarnaast heb ik dus drie uur om allemaal leuke dingen te doen. Het voelt als een toetje op het weekend…

Genieten

Wat ik dus doe – tijdens het werken en in die drie uur extra – is vooral genieten.
En wat doe jij?

Genieten – dat is nummer 1 vandaag.

 

8 gedachtes over “Dagje extra

  1. Drie uur extra ivm reizen. Lekker is dat dan hè als je ook dan ff thuis kan werken. Heb dat in het verleden ook gehad.
    Nu heb ik het nog luxer, kan met de fiets naar het werk. Dus heb nu ook meer speling met de tijd. Dat is wel fijn hoor. Vooral bij een dokter of tandarts afspraak.

      1. Nou ik moet zeggen dat dat eigenlijk wel mee valt. Het komt een enkele keer voor dat ik minden iets zit wat ik dan even afmaak. En dan heb ik het over nog geen tien minuten.
        Maar als ik dat deed toen ik met trein ging, nou dan moest ik gelijk half uur wachten op volgende trein.
        Ben nu wat minder gebonden aan de tijd en dat is o zo fijn.

Reageer!

